Aug 7, 2012

short story :)

assalamua'laikum ,

hi ;D

untuk first kali nya , saye nak berkongsi cerite pendek untuk semuaaaaaaaa yang bace :)
bace kalau rajin tak pakse pun ,HAHAHA!! 

[ke kiri]

once upon a time , HAHA!!  oke gurau gile

beberapa tahun bulan minggu hari yang lalu (aku pun taktau bile) cerite je
ada lah laki ni , laki ke ? haha laki lah =.= . 
The guy that are recognized as "Anonymous"
Dia cuba untuk berhubung dengan ex dia dengan harapan boleh baik semula .
Boleh dikatakan tiap-tiap masa masa tak pernah tak msg. (untung gila minah ni)
Suddenly, the Anonymous ask her for a dinner. =.= (aku pun nak doh,come on)
Tapi malangnyaa perempuan itu, dinner dia tak menjadi, kena postpone ke hari lain(tulah dinner tak ajak aku memang lah tak jadi,HAHAH!!gurau)
Selang dua hari, hari yang telah dijanji, perempuan itu pun tunggu dengan harapan nak dinner x)
Tapi malangnya mereka janji jadi taik xD Anonymous tu tak datang, (kesian gilakan)
but but but* , she still call that guy .. call punya call dia pun balik lah tak kan nak tggu gila xD HAHA! (kalau aku ,aku bakar rumah laki tu)
sambung....

beberapa hour kemudian,
kakak lelaki itu pun msg, lalu berkata,(asal sastera sangat bahasa aku ni)
DAN she told about her brother can't go and see her because him was fainted last evening (sakit) , and she says sorry bagi pihak lelaki itu . (asal kakak dia)

hampa kecewa? HAHA! 

a few days,
the kakak of the Anonymous ,
msg perempuan tersebut , dan meminta maaf sekali lagi
kakak dia meminta untuk berjumpa dengan adiknya yang unhopeless itu ,
tetapi lagi banyak halangan juga untuk berjumpa .

ending tak jadi jumpa juga TAMMAT <3

pengajaran:

- makan lah banyak-banyak
-jangan tinggal solat 

xD bubye








No comments:

Post a Comment