Apr 26, 2011

ape la gi ni wey = =

assalammualaikum , hehey :D

yeah update daily !

fr today yea murid .HAHA!!

dunie makin cepat  berlalu ,aku pun dah tue dah .
hahaha! ape kene mengene weh = =!


HAHA!!
okey then cukop la weh -.-

haaa ! tadi ade class aku cem menyampah err lah
giler geli aku weh ape lah nih !
aku sabar je lah kan buat dono je lah perkataan tu
 dah terkeluar dari mulot kan nak buat cane ?
sabo je lah :D

HAHHA!
HAHAH!! memang tak ley belahh = ="

nak tau ape? tapayah lah better aku rase:))
memang menyampah lah korang kan
aku dah post kat sini tapi korang taktau ni cite ape :DD

tehee!!

memang aku saje je tanak gi tau :DD HAHAH!!

tapi aku memang nak tegelak cem bako org pun ade = =

walek je lah -.-

jup pahal colourfull sangat ni ??

okey dah k byebye

muah amek kau ^^



No comments:

Post a Comment